Úvod
O IGC
Catering
Provozovny
Interiéry pro potravinářství
Reference
Historie
Iniciativy
Kontakty
 
Vyhledávání
Mapa stránek

 Czech/Česky (utf-8) English
ImageImageImageImageImage
1992 KVĚTEN - smlouva o dlouhodobé reklamní kampani pro Staropramen
Startem a rozhodující finanční injekcí pro začínající společnost IGC bylo uzavření smlouvy s pivovarem Staropramen o výhradní, celosvětové, dlouhodobé reklamní kampani. Tvůrci IGC zvítězili ve veřejné soutěži s nápadem spojení piva Staropramen a secesní Prahou. Následně byl vytvořen jednotný image pivovaru, který byl promítnut do všech aktivit pivovaru od etiket lahví, přes tiskoviny, billboardy, vývěsní štíty, výstavní expozice až po interiéry pivovaru a restaurací po celé Evropě. Tato kampaň působila na veřejnost neuvěřitelných osm let a dostala se i do dalekého zámoří.