OCHUTNÁVKY |
  
|
Další oblastí působení IGC je organizace a zajišťování veřejných i neveřejných ochutnávek. Tyto ochutnávky jsou nejčastěji určeny pro širokou veřejnost na nejrůznějších akcích - výstavách , veletrzích, veřejných a společenských akcích, festivalech, přehlídkách a obvykle nejsou zaměřeny na konkrétní cílovou skupinu. Ochutnávky jsou vždy prováděny pro veřejnost zdarma a jejich účelem je především dostat nový produkt do povědomí veřejnosti, seznámit veřejnost s kulturními, národními, nebo regionálními specialitami a samozřejmě mapování odezvy příjemců na daný produkt. Ochutnávky jsou oblíbenou a velice účinnou součástí reklamních akcí, kampaní a promotion akcí například v obchodních centrech, supermarketech a obchodních domech. Pracovníci IGC zajišťují také nejrůznější ochutnávky v rámci doprovodné propagace na národních a oficiálních akcích za účelem státní prezentace po celém světě. |
|
  
|
|
  
|
|
  
|
|